~ NURUL SHAFIQAH BINTI ZAHARUDDIN ~

Saturday 5 May 2012

AKU RINDUKAN MEREKA

Assalamualaikum. . ! Sumpah aku rindukan mereka semua. .mereka yang dah BERTUNGKUS LUMUS menjayakan MHS 1st intake 2012. . Seramai 30 Orang bersamasama handle 90 freshie adalah 1 benda yang memenatkan. . Tapi sebelum kami meOrentasikan mereka semua. .Kami terpaksa berinduksi dulu. .Dari situ lah aku kenal mereka semua ini. .Alhamdulilah, mereka semua memang TERBAIK. ! Kami namakan kumpulan kami HARIMAU INSTEDT. . Semangat yang berkObar-kObar untuk menjayakan MHS kali ini punya pasal. . Tapi bila kami dapat berita yang hanya 15 Orang sahaja yang akan mengikuti MHS kali ini. . Rasa DOWN gilee -,-'' sebab ta dapat bersamasama. . At last, setelah pihak atasan fight untuk kami, kami dapat bersama semula. . SUMPAH HAPPY GILA !

Hari yang ditunggu tiba jugak dan kami terpaksa dipisahkan menjadi dua sesi. .Disebabkan semangat kami untuk MHS kali ini. .Semua Fasi dan AJK bekerja pagi hingga malam. .Sumpah penat gilaa. .! Tidur ta cukOp, makan berkOngsi. . Aku tetap berpuas hati laa. . Hopefully 2nd intake nanti, aku dan mereka dapat bersama untuk menjayakan MHS lagi. .

FasilitatOr dan Urusetia HARIMAU INSTEDT !

Alias Syah
Mohd Nuh Shafeeqran
Mohd Faiezwan
JacksOn Ank Clement
Sam
Fareed Lazim
Ameng
Kaer Shahid
Hafizudin
Hazeli
Hairi
Sobrie 
Fitree Kucing
Zulfakar
Zul Hafiz
Ali
Sambayu
Kama
Peah
Maria
Ain
Ilah
Zizah
Bahnu
Preetha
AnapoOranni
Aishah
Dayah

# Sayang kOrang sangat-sangat <33

MEREKA 
 INDUKSI - HAZELI, FAREED & ME


No comments:

Post a Comment