~ NURUL SHAFIQAH BINTI ZAHARUDDIN ~

Wednesday 4 May 2011

AKU,MEREKA DI INSTEDT

Ini kisahkisah aku di INSTEDT, Bandar Penawar selama 1 semester aku berada disana. .Selama aku berada di sana. .Ia mengajar aku erti berdikari,bertOlak ansur,tOlOng menOlOng, bertOlak ansur dan yang paling penting BERSABAR. .Ahaa. .!! Merekamereka ini lah yang selalu berada dengan aku selama aku ada dekat sana. .


Ini lah Ostel aku. .!! HAHA. .meriah kan. .Ostel ni dinama kan KOLEJ TERATAI. .TengOk tu. .Ostel aku dilengkapi dengan pengawal. .HAHA. .Aku pOn xtaO kenapa aku ditempatkan disini. .Dah macam kandang aku tengOk. .SepatOtnye budakbudak semua dan termasOk aku ditempatkan di KOLEJ DELIMA. . Tapi aku xtaO mybe ada kesilapan teknikal. .sOo disini lah aku ditempatkan. .





Kami berenam. .Sentiasa bersama. .Aku nak kOrang taO yang aku sayang kOrang sangatsangat taO. .






Ini saat saat kita kena kutip sampahsampah dekat luar pagar Ostel kita. .Ingat lagi x. .Babi punya mOnyet. .Habis semua sampah di kirai nya. .Lepas tu warden suruh kita pulak yg kutip. .GELII. .!! 

MSK BERSAMA OM'S


Ingat tak hari ini. .Lepas kita pergi Festival Busana. .Kita terus rushing pergi padang INSTEDT sebab budakbudak Om sem 3 dah sediakan majlis untuk kita. .Majlis Suai Kenal kata mereka. .Penatpenat pOn kita layankan jugak. .Ini lah hasil cOntengan akibat tak bawak kertas signiture dak2x sem 3. .










Merekamereka semua telah menjayakan Majlis Suai Kenal bersama seniOrseniOr semester 3. .
Congrets yaaah. .!!!


Hadiahhadiah yang kami terima setelah bersusah payah menjayakan Majlis Suai Kenal ini. .
YEAH. .!!

1 comment: