~ NURUL SHAFIQAH BINTI ZAHARUDDIN ~

Wednesday 4 May 2011

THE FRIENDS

Ini kisah kawankawan ku yang selalu ada dengan aku. .They all make my life COLOURFULL. . Mereka tempat aku berdekak, tempat aku melepaskan stress dan tensiOn, tempat aku menganjing nganjing. .Sejak aku kenal dOrang. .dOrang memang sekepala dengan aku. .Senang untuk aku jOin adventure dengan mereka semua. .




Meet my fabulOus friends. .Mereka sangat GB. .!!



Mereka abang-abang GB. .


SHAFIQ HAQIM

Ini abang aku yang mOntel. .!! HAHA. .sOrry abg. .Aku kenal die tak de lah lama sangat. .Tapi macam dah kenal lame. .Die selalu ada dengan aku. .Entah macamana tetiba bOleh jadi abang aku pOn xtaO. .AHAA. .
Dia ni easy gOing persOn. .Senang nak bOrak pape pOn dengan dia. .Dia ni pencinta wanita taO. .Kalau dah berdekak dengan dia. .Memang x bOleh nak berhenti. .Sampi muka dia merahmerah. .


FIQRY FIGGY

Si figgy ni pOn salah sOrang member kesayangan aku. .Dia pOn easy gOing persOn jugak. .Jangan cerita lah kalau pasal pOmpuan. .Dia memang HERO. .Fight fight dengan AYEP COMOTS. .Ingat lagi masa mulamula jumpa si Figgy ni. .Time tu dekat Bazar JB. Muka dia KEREK GILA. .Tapi bila dah lamalama kenal. .Dia ni peramah Orangnya. .AHAA. .Bila jumpa dia jee. .Selalu nk gOsOkgOsOk perOt die. .kiki. .

Pss. .Hey GUYS. .Tanks fer make my life COLURFULL. .!!

No comments:

Post a Comment