~ NURUL SHAFIQAH BINTI ZAHARUDDIN ~

Wednesday 4 May 2011

THE BESTIES

Ahaa. .nOw meet my bestiesbesties. .Sayang sangatsangat dengan besties aku ni taO. .Banyak gila benda kalau nak di ceritakan pasal dOrang berdua ni. . Lama gila aku kenal dengan dOrang ni taO. .Macammacam benda yang kitaOrang lalui bersama. .Menangis, ketawa, buat kerja gila semua samasama. . Terus terang lah. .Memang x kan jumpa besties yang superb macam dOrang ni. . Fyi. . bestiesbesties aku ni mamak. .Opps. .!!



MUHAMMAD ARIF IZZUDIN BIN ISMAIL
SUPERB DARLA

Mesti kOrang semua kenal kan sape dia ni. . Ini la my superb darla besties si Ayep Comots. .Sayang ketatketat taO kat dia. .

Si cOmOts. .Dah lame gila kan i knal u. .AlmOst 6years kan. .Since kita fOrm 3. .Hee. .Ingt x time tu i tgah tunggu si IRWANSAH tu, den u datang dengan muke x malu kenalkan diri u kat i. .AHAA. .Since dat day kita terOs rapat kan darl. .Semua benda kita wat samasama. .Gelak samasama, merOyan samasama, buat dajal samasama, share prOb samasama, share angan-angan samasama. .u taO kan yang i SAYANG u sangatsangat. .Kita tak pernah kan gadOo kan darl. .Tapi 1 day tu kita gadOo terOk kan darl. .Abis semua benda n' perkataan yg x sepatOtnya kita keluarkan dah di keluarkan. .AHAA. .Jaat kan kita ni darl. .Tapi i taO. .kita gadoO macamana pOn kan. .kita tetap akan baik semula. .U mesti cari i n' i mesti cari u balik. .HEHE. .becOuse we can't be apart ryte darl. .I need u as much u need me. .Ingat tak bila kita samasama pernah prOmise yang kita akan samasama pimpin tangan pergi neraka. .ahaa. .Tanks darl fer being my besties. .ILY laa. .


SHAAHREENE BINTI MOHD SHAH
SUPERB DARLING

Si Tanggechi. . Kau lagi lah aku dah lame kenal. .Since fOrm 1 kan sayang. .!! Kau jela kawan yang paham perasaan aku kan. .Ingat lagi x macamana kau masOk sekOlah. .Time tu kita kelas 1 Teratai kan. .Tak ada sape nak kawan dengan kau. .Termasuk aku. .HAHA. .Tapi aku xd lah kejam sangat kan sayang. .Kita pernah wat cOnfrence kt depan bOokshOp. .Time tu aku cakap " Kau x suke aku n' aku pOn x suke kau, tapi kita tetap kawan ". . Benda tu buat kita rapat kan sayang sampai sekarang. .Sampai lah 1 hari tu kau pindah sekOlah. .aku SEDIH sangatsangat. .Aku ilang kawan nak berdekak, nak pergi rehat samasama, kawan nak bergOsip kan. .Kau memang terbaik lah sayang. .!! ILY laa. .!!


Time ni i dengan u nak pergi level 5 kan darl. .Nak tengOk mOvie the TAKERS


Time ni kita kat Benafee. .Chilling and having fun kan sayang. .

SOME PHOTO BETWEEN US











Dis is all the memOries between us. .Credit toO Embun Chet-chet toO. .
LOVE YOU ALL. .

No comments:

Post a Comment